Doprava zboží

80420.jpg

Doručení zboží zajišťujeme po České republice, do ostatních zemí zboží nedoručujeme.
Ceny dopravy zde uvedené platí pro doručování zboží po celé České republice.

Zboží

Cena

Malé zásilky - Balík do ruky Česká pošta

49,- Kč

Malé zásilky  - PPL

49,- Kč

Malé zásilky (osobní odběr po celé ČR - Parcel Shop) - PPL

49,- Kč

Velké a atypické zásilky PPL Sprint, DHL

99,- Kč

Osobní odběr Lovosice

ZDARMA

Likvidace starého spotřebiče - při zakoupení nového

ZDARMA

   

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ (Přepravní a dodací podmínky)

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

V případě, kdy při rozbalování zboží zjistíte nějaké poškození či nedostatky, nikdy nevyhazujte originální obal ani další obalový materiál zboží (další krabice ve které bylo zboží dovezeno, fólie, výplně atd.)

Doručení PPL (PPL, PPL Sprint, PPL Parcel Shop)

Zásilku při přebírání od řidiče či na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně, jestliže je zásilka nějak poškozena, trvejte na kontrole před řidičem přepravní služby. 

Nikdy nepodepisujte přepravní list před řádnou vnější vizuální kontrolou balíčku. 

Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz nebo na online formuláři zde

Dle přepravních podmínek musí být poškození nahlášeno ihned, maximálně však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží, jinak bude reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení.

Pracovník přepravní služby PPL s Vámi domluví další postup.

Po dobu vyřizování reklamace uschovejte veškeré obalové materiály od zboží (originální obal, náhradní obal, fólie). Přepravní služba bude od Vás požadovat fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu.

Jestliže nechcete řešit reklamaci s PPL, zašlete obratem všechny informace na náš email: info@elektro-unima.cz

Doručení Česká pošta

Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

Po převzetí zásilky je kupující povinen si IHNED zboží doma zkontrolovat. Kupující zkontroluje kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Kupující neodkládá kontrolu až na narozeniny, svátky, Vánoce apod. jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel. Nedostatky nahlásí kupující  v den převzetí zboží, není-li možné do 3 dnů od převzetí zboží, po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz

MALÉ A STŘEDNÍ SPOTŘEBIČE

https://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, televizory s úhlopříčkou do 32" atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg ( malé zásilky, které jsou velikosti balíčku, touto dopravou není možné doručovat velké zásilky a zásilky atypických rozměrů.)
  • Zásilku můžete sledovat v odkazu, který je Vám zaslán na Váš email
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce, večerní doručení) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznickém servisu - telefon:  840 775 775
  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje (sms zpráva či telefonní hovor), aby dohodl podrobnosti předání (oznámení přibližného času doručení, výše dobírky a ostatní náležitosti)
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech (i sobotní doručení v některých lokalitách)
  • V případě nezastižení doma, Vám řidič zanechá oznámení a provede druhý pokus o doručení následující den

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   149,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena. Se zásilkou nikterak nemanipulujte, neodesílejte ji nám zpět a podobně.

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz

PPL Parcel Shop

https://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg

80418.png

  • Osobní vyzvednutí zásilky na PPL Partnerských provozovnách. PPL Partnerská místa jsou kamenné prodejny, které mají pevnou otvírací dobu, můžete si tak nechat zaslat zásilku na místo, které byste stejně navštívili, nemusí se vázat na řidiče. PPL Partnerská místa jsou označeny: PPL ParcelShop
  • Přehled PPL ParcelShop naleznete zde
  • PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • PPL partner slouží k výdeji balíkových zásilek  (malé zásilky, které jsou velikosti balíčku, není možno vzhledem ke skladování na výdejních místech, touto dopravou doručovat velké zásilky a zásilky atypických rozměrů.
  • PPL partner je nejširší síť výdejních míst v České republice. Síť Partnerů neustále rozšiřujeme na všechna větší města v ČR. PPL Partner funguje stejně jako Česká pošta.

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   149,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo na místě. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz

MALÉ ZÁSILKY ČESKÁ POŠTA BALÍK DO RUKY

80415.png

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg ( notebooky, drobné domácí spotřebiče a nářadí, zahradní doplňky ...)
  • Zboží je doručováno jako služba České pošty balík do ruky, zboží je tedy doručováno přímo na Vaši dodací adresu, kterou uvedete v objednávce
  • Jestliže Vám není zboží doručeno, je Vám doma ponecháno oznámení a zboží uloženo na Vaší pobočce České pošty, zboží je zde uchováno po dobu 7mi dnů
  • Doručení zboží je v pracovních dnech

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   149,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

4.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz

VELKÉ KUSOVÉ ZÁSILKY  PPL SPRINT

80416.jpg

Tento typ přepravy je určen k přepravě všech spotřebičů s váhou nad 15 kg (pračky, myčky, chladničky, mrazničky, sporáky, vestavné spotřebiče, televizory s úhlopříčkou nad "42, zahradní technika větších rozměrů, atd.), také pro zásilky atypické a zásilky s celkovou délkou nad 2 metry

  • Expresní přeprava palet, kusových a vícekusových zásilek v rámci České republiky
  • Maximální rozměry zásilky délka 300 cm, šířka 200 cm, výška 200 cm
  • Zboží doručeno do 24 hodin max. do 48 hodin od expedice od nás
  • Zásilku můžete sledovat na internetu pomocí odkazu, který je zaslán na Váš email 
  • Možnost změny volby na osobní odběr na depu PPL, kdykoli v průběhu přepravy
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech 
  • Zboží doručuje pouze jeden řidič, pro případný výnos spotřebiče je třeba si zajistit pomocníka
  • Další případná manipulace se zbožím je vždy pouze po dohodě s řidičem  

Doplňkové služby PPL

Likvidace starého spotřebiče - při zakoupení nového ZDARMA  

Odvoz starého spotřebiče - starý spotřebič musí být připraven k odvozu pro přepravní službu PPL a musí být umístěn tak, aby řidič přepravní služby neměl problémy s naložením starého spotřebiče. Odvoz se provádí od prvních zamykatelných dveří domu.

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   399,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, proražený obal, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz

Osobní odběr Lovosice

Osvoboditelů 15/38, 410 02  Lovosice

Výdejní místo slouží pouze k výdeji objednaného zboží, nejedná se o centrální sklad. Na výdejní místo je zboží pouze převáženo z centrálních skladů, které nejsou veřejnosti přístupné. Volný prodej není možný. Prosíme, vždy vyčkejte na informaci, že je zboží pro Vás ve vychystáno. Děkujeme

Pracovní doba pondělí - pátek : 8:00 - 17:30 hodin   Pracovní doba sobota -  8:30 - 11:00 hodin   Pracovní doba neděle:  zavřeno   Odkaz na mapu ZDE

DOPRAVA ZDARMA NA VYBRANÉ SPOTŘEBIČE                       

Exklusivní modely, které mají označení "doprava zdarma" jsou k Vám dodávány po celý rok zdarma. Dopravu za Vás hradí Elektro-unima.cz (dříve elektro-internet.cz) Platí pro zboží označené DOPRAVA ZDARMA.

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.