DOPRAVA ZDARMA
Při nákupu nad 1000,- Kč
Naplňte si svůj nákupní košík alespoň za 1000,- Kč, a máte dopravu zdarma :-)
Doručení zboží zajišťujeme po České republice, do ostatních zemí zboží nedoručujeme.
Ceny dopravy zde uvedené platí pro doručování zboží po celé České republice.
Zboží |
Cena |
Malé zásilky - Balík do ruky Česká pošta |
49,- Kč |
Malé zásilky - PPL |
49,- Kč |
Malé zásilky (osobní odběr po celé ČR - Parcel Shop) - PPL |
49,- Kč |
Velké a atypické zásilky PPL Sprint, DHL |
99,- Kč |
Osobní odběr Lovosice |
ZDARMA |
Likvidace starého spotřebiče - při zakoupení nového |
ZDARMA |
Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena
V případě, kdy při rozbalování zboží zjistíte nějaké poškození či nedostatky, nikdy nevyhazujte originální obal ani další obalový materiál zboží (další krabice ve které bylo zboží dovezeno, fólie, výplně atd.)
Zásilku při přebírání od řidiče či na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně, jestliže je zásilka nějak poškozena, trvejte na kontrole před řidičem přepravní služby.
Nikdy nepodepisujte přepravní list před řádnou vnější vizuální kontrolou balíčku.
Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.
V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz nebo na online formuláři zde
Dle přepravních podmínek musí být poškození nahlášeno ihned, maximálně však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží, jinak bude reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení.
Pracovník přepravní služby PPL s Vámi domluví další postup.
Po dobu vyřizování reklamace uschovejte veškeré obalové materiály od zboží (originální obal, náhradní obal, fólie). Přepravní služba bude od Vás požadovat fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu.
Jestliže nechcete řešit reklamaci s PPL, zašlete obratem všechny informace na náš email: info@elektro-unima.cz
Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.
Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.
V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.
Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.
Po převzetí zásilky je kupující povinen si IHNED zboží doma zkontrolovat. Kupující zkontroluje kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Kupující neodkládá kontrolu až na narozeniny, svátky, Vánoce apod. jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel. Nedostatky nahlásí kupující v den převzetí zboží, není-li možné do 3 dnů od převzetí zboží, po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz
|
Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, televizory s úhlopříčkou do 32" atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)
Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši 149,- Kč
Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč
PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST
Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena
1. Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.
2. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.
3. V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz
4. Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.
5. Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.
6. Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena. Se zásilkou nikterak nemanipulujte, neodesílejte ji nám zpět a podobně.
Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz
|
|
Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši 149,- Kč
Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč
PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST
Převzetí zboží
Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena
1. Zboží na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo na místě. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.
2. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.
3. V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz
4. Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.
5. Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.
6. Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.
Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz
|
Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)
Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši 149,- Kč
Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč
Převzetí zboží
Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena
1. Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.
2. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.
3. V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.
4. Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.
Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz
VELKÉ KUSOVÉ ZÁSILKY PPL SPRINT
|
Tento typ přepravy je určen k přepravě všech spotřebičů s váhou nad 15 kg (pračky, myčky, chladničky, mrazničky, sporáky, vestavné spotřebiče, televizory s úhlopříčkou nad "42, zahradní technika větších rozměrů, atd.), také pro zásilky atypické a zásilky s celkovou délkou nad 2 metry
Doplňkové služby PPL
Likvidace starého spotřebiče - při zakoupení nového ZDARMA
Odvoz starého spotřebiče - starý spotřebič musí být připraven k odvozu pro přepravní službu PPL a musí být umístěn tak, aby řidič přepravní služby neměl problémy s naložením starého spotřebiče. Odvoz se provádí od prvních zamykatelných dveří domu.
Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši 399,- Kč
Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč
PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST
Převzetí zboží
Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena
1. Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, proražený obal, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.
2. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.
3. V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz
4. Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.
5. Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.
6. Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.
Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektro-unima.cz
|
Osvoboditelů 15/38, 410 02 Lovosice
Výdejní místo slouží pouze k výdeji objednaného zboží, nejedná se o centrální sklad. Na výdejní místo je zboží pouze převáženo z centrálních skladů, které nejsou veřejnosti přístupné. Volný prodej není možný. Prosíme, vždy vyčkejte na informaci, že je zboží pro Vás ve vychystáno. Děkujeme
Pracovní doba pondělí - pátek : 8:00 - 17:30 hodin Pracovní doba sobota - 8:30 - 11:00 hodin Pracovní doba neděle: zavřeno Odkaz na mapu ZDE
DOPRAVA ZDARMA NA VYBRANÉ SPOTŘEBIČE
Exklusivní modely, které mají označení "doprava zdarma" jsou k Vám dodávány po celý rok zdarma. Dopravu za Vás hradí Elektro-unima.cz (dříve elektro-internet.cz) Platí pro zboží označené DOPRAVA ZDARMA.